Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ!!!

Ευχαριστώ από ΚΑΡΔΙΑΣ τους Ανθρώπους που στήριξαν τον αγώνα μου σε αυτές τις εκλογές...Όπως είπα και πριν ανοίξουν οι Κάλπες, είμαι ξανά εδώ δίπλα στους ανθρώπους της γειτονιάς, κοντά στη Νεολαία. Η Ζωή συνεχίζεται, ο αγώνας της Καθημερινότητας και της βιοπάλης είναι ασταμάτητος...Επιστρέφω ξανά στη δουλειά μου και στην οικογένειά μου. Η ΑΛΛΑΓΗ στο δήμο έγινε, άσχετα αν δεν έγινε από ΕΜΑΣ...Κι αυτό είναι ευχάριστο. Η Νέα Λάρισα στηρίχθηκε από 8000 Λαρισαίους και αυτό δεν είναι λίγο...
Υ.Γ. Όσον αφορά για τη σταυροδοσία αγαπητοί φίλοι μην με ρωτάτε, κανείς δεν γνωρίζει και δεν πρόκειται να γνωρίζει πριν την Κυριακή εκτός αν βγάλει επίσημη ανακοίνωση το πρωτοδικείο...Όποιο και να είναι το αποτέλεσμα της σταυροδοσίας ο αγώνας μου για αφύπνιση των πολιτών ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου